CONFERENCIAS: “Todos somos emigrantes”

1º Parte: “Galegos no mundo”

No noso centro educativo celebrouse a conferencia de de D. José Ben Millán, avó do alumno Mathijs Tarin Ben o día 16 de Decembro para contar a súa experiencia da estadía en Fernando Poo.

Don José Ben Millan ofreceunos unha interesante conferencia . Empezou pola súa infancia e o tempo que lle tocou vivir: a guerra, a posguerra e a segunda guerra mundial coas súas repercusións na vida económica da xente.

A continuación a decisión de marchar á colonia española de Fernando Poo. Detallou as características xeográficas e os principais recursos económicos. Explicou con detalle o traballo os métodos de organización e as principais producións.

Falounos do clima e das enfermidades que alí había.

Foi moi interesante cando explicou as causas, consecuencias e problemática do proceso de descolonización, vivido por el en primeira persoa tamén.

Foi unha charla moi ben preparada, amena e moi instrutiva para o alumnado.

Conferencias sobre a Memoria Histórica

Conferencia da profesora Carmen García-Rodeja Arribí

A profesora Carmen García-Rodeja Arribí, impartíu a súa conferencia sobre o seu traballo na ARMH (Asociación para a Recuperación da Memoria Histórica).

Empezou a charla falando dos obxectivos e fins da Asociación, as actividades realizadas ata o momento e o labor desinteresado dos membros, todos voluntarios.

Explicou tamén a importancia do traballo de arquivos, de documentación e de recuperación do bon nome das prsoas represaliadas ou mortas durante a dictadura.

Aproveitouse tamén para falar do auto sobre desaparecidos emitido polo xuíz Garzón o día anterior.

Rematouse a conferencia coa explicación duha das foxas exhumadas en Galicia. A do Acevo entre Fonsagrada e Grandas. Faluse do proceso de investigación e documentación previa, do labor de organización da exhumación en sí e da consecuencias positivas posteriores para o pobo e as familias.

A charla rematou co coloquio

CONFERENCIAS: “Todos somos emigrantes”

1º Parte: “Galegos no mundo”

No noso centro educativo celebrouse a conferencia de Dª Olga Paredes Pato, tía de Daniel Vázquez Paredes, o 17 de decembro para contar a súa experiencia como emigrante en Alemania.

Dona Olga Paredes Pato, tía de Daniel Vázquez Paredes acudiu o noso centro educativo a falar da súa experiencia en Alemaña: a decisión de marchar, os traballos alí, as condición económicas, a relación con outros traballadores, os tipos de traballo e as diferencias entre os dous países.

Aprendimos a ver as dificultades que se atopa calquera que vai a un país distinto e ten que organizar a súa vida.