Os mitos gregos

“Xa dicía Malinowski que “os mitos son narracións que responden ás preguntas básicas da existencia humana”… E o noso IES, coa inestimable colaboración do benquerido compañeiro Antón García (antigo profesor de Historia do Neira Vilas) e dos seus alumnos do IES Miraflores, permite ollar este mes de novembro unha instalación sobre mitos gregos que ha de estimular a vosa curiosidade.

Visita da agregada cultural da embaixada francesa ao “Neira Vilas”

Visita da agregada cultural da embaixada francesa

Dado o alto nivel e interese que hai no noso Instituto pola lingua francesa, acude o día 15 de Novembro a agregada cultural a unha reunión cos responsables do centro educativo para ver de implantar a dobre titulación no Bacharelato “Bachi-Bac”, que permitiría ao alumnado do Neira Vilas acceder aos estudios universitarios tamén en Francia.

Visita dos monitores ó museo arqueolóxico de A Coruña

O grupo de alumnos monitores de 1º realizou o día 13 de novembre a visita ó museo arqueolóxico de A Coruña para a preparación da actividade didáctica co compañeiros. Realizaronse as actividades da visita á sección de arqueoloxía e tamén o fichado de pezas en colaboración coa arqueóloga. Os alumnos monitores son: Eva Carreira, Daniela Ferreira, Karol Fidelis, Orleni Mateo, Lara García, Vitor de Carballo; nocolás Escourido, Yvana Cadahío, Hugo Fernández e Ezequiel Caballero.

Conferencia sobre enfermedades infecciosas no mundo

Conferencia Carmen Coronado

O pasado día 11 de Novembro visitou o noso Instituto a doctora Carmen Coronado Carvajal para impartir a conferencia sobre epidemioloxía, dirixida ó alumnado de 3º curso dentro da materia de Xeografía. Esta charla forma parte das actividades do Departamento de Xeografía e Historia. A charla fo organizado polos alumnos Cristina Carreira, Alba Río, Sergio Cabez e Iago Ruibal.

A conferencia de Carmen Coronado Carvajal, farmaceutica e profesora da Universidade, posibilitou que o alumado coñecera cómo é o estudio do extremadamente pequeño pero fundamental para a saude do ser humano e cales son as armas para defenderse das infeccións. Tamén fixo un recorrido sobre as principias problemas de saude nos diferentes paises no mundo e as principais causas da epidemias.