I Escola de Nais e Pais

Escola de Pais
Escola de Pais e Nais

O xoves 29 de xaneiro deron comezo as actividades da I Escola de Nais e Pais organizadas polo IES Neira Vilas. Na primeira sesión, a orientadora educativa do centro, Carmen Ogando, incidíu en consellos prácticos para mellorar os hábitos de estudo, optimizando espazos e tempos co gallo de obter unha mellora no rendemento académico do noso alumnado.

Cartel Escola de Pais e Nais

Escola de Pais

CONFERENCIAS: “Todos somos emigrantes”

2º Parte: “Xente do mundo en Galicia”

19 de xaneiro de 2009

CONFERENCIAS: “Todos somos emigrantes”

A señora Flor Hidalgo contounos a súa vida en Cuba e as razóns da súa decisión de vir a España. Durante a charla fíxose unha comparación entre a vida en Cuba e a vida en España, os costumes, a maneira de ser, a comida… Tamén presentounos unha análise moi interesante da situación política en Cuba hoxendía.

O coloquio centrouse nas causas da chegada a Galicia e as ventaxas e inconvenientes da emigración.

A charla foi presentada polos alumnos de 3ºA Ricardo Aguila Hidalgo, fillo da conferenciante e Antía López Mosteiro, delegada de curso.