Comenius: Viaxe a Polonia

Alumnado e profesorado do centro viaxaron á cidade polaca de Krasnick, entre os días 15 e 21 de abril, para realizar a 2ª movilidade prevista no proxecto “Somos o que comemos” que se fai en colabaración con centros escolares de Francia, Italia e Polonia.

Durante a semana de estancia realizaron numerosas actividades: asistencia a conciertos, conferencias na Universidade, degustación de productos típicos, análise de alimentos, realización e comidas e visitas culturales e históricas. Tamén asistiron a actividades musicales de Krasnick. Todas a actividades relacionadas co proxecto e preparadas polo centro de acollida.

Programa da visita

IV Intercambio Escolar I.E.S. Plurilingüe Xosé Neira Vilas de Oleiros / Collège Notre Dame Le Menimur de Vannes

IV Intercambio Escolar

O pasado 20 de marzo , 27 alumnos de 2º ESO ( Sección Plurilingüe) 3º e 4º de ESO ( Sección Bilingüe) e 1º de Bacharelato acompañados dos profesores Dona Isabel López Mariño e Don J. Carlos Vidal López , iniciaron o 4º Intercambio Escolar co Collège Notre Dame Le Ménimur de Vannes , capital do Departamento do Morbihan na Bretaña francesa; estes alumnos foron acollidos na casa dos seus correspondentes franceses.

Durante a estadía realizaron moitas actividades e coñeceron a rexión de Bretaña así coma a súa gastronomia.

Visitaron a cidade de Vannes, Carnac, Quimper a Península de Quiberon, Dinan , St Malo e o famosísimo Mt St Michel

Participaron nas actividades do Colexio: asistencia a clases, intervención nas aulas de español, actividades na aula de informática ; tamén deberon cumprimentar o caderno de actividades elaborado polo Departamento de Francés para reflectir no mesmo esta actividade de Intercambio Escolar.

O Intercambio completouse cunha estadía de 2 días en París onde visitaron os monumentos máis coñecidos de París: Tour Eiffel, Campos Elíseos, a Catedral de Notre Dame, o Louvre , o Sagrado Corazón, Montmartre, a Tour Montparnasse, etc. E, por suposto, unha viaxe polo Sena nos coñecidos “bateau-mouche”.

O alumnado de 4º da ESO e de 1º de Bacharelato visitaron dúas exposicións :

• Sobre o famoso fotógrafo francés DOISNEAU no edificio do Concello de Paris
  • Exposición sobre o cineasta americano TIM BURTON na Cinémathèque de Paris.

A actividade rematou o venres 30 coa visita ao Parque Eurodisney.