Roma na primavera

Durante os días 17 a 21 de maio, sesenta alumnos e alumnas das seccións plurilingues e bilingües visitarán a cidade italiana acompañados polos profesores: Antonella Ermellino, Xosé Antón García González, Carmen García-Rodeja Arribí, Isabel López Mariño, Juan A. Santamaria González e Carlos Vidal López

O xoves día 17 chegamos ó aeroporto de Términi e dirixímonos ó Albergue situado xunto á plaza Bolonia, despois de acomodarnos dispuxémonos para a visita da cidade, collimos o metro por primeira vez e iniciamos a visita da cidade no Circo máximo, depois paseamos o seu carón ata ó alto da cidade para ver as vistas maravillosas de San Pedro, despois visitamos o foro boario e achegámonos á Boca da verdade (Boca della veritá) para comprobar que non decimos mentiras. A tardiña fumos coñecer e cear en pleno barrio de Trastévere.

O venres dia 18 visitamos o Palatino , a igrexa di Gesù o Teatro de Marcello (teatro di Marcello) e a Praza do Campidoglio (Piazza del Campidoglio), de tarde visitamos a Fontana di Trevi, a Praza de España (Piazza di Spagna) , a Praza do Pobo (Piazza del Popolo) , depois de comer fumnos ó Coliseo no que xa tíñamos a entrada reservada ceamos todos xuntos perto da plaza Bolonia onde estaba o noso albergue.

O sábado dia 19 foi o día adicado a visitar o Vaticano, a Capela Sixtina e os Museos Vaticanos, pola tarde paseamos por Roma e fumos coñecer a Praza Navona, ali ceamos e moitos do grupo quedamos a pasear pola noite romana no Campo di Fiori .

O domingo día 20 visitamos -como os romanos nos domingos- o inmenso parque de Vila Borghese e coñecimos a Galeria Nacional de Arte Moderna despois estivemos de mercas pola via do Corso e na vía Condotti; pola tarde fumos visitar o Panteón e a igrexa de Gesú.

O luns 21 foi o día dos últimos recados e paseo pola plaza Bolonia e xa a volta a casa.

Debemos destacar da viaxe a Roma o estupendo comportamento do alumnado, tanto que fumos felicitados en numerosos lugares: no avión, nos restaurantes… tamén valoramos a experiencia do profesor Vidal xa que o todo o relativo á pagos, documentos e organización da viaxe estaba perfectamente organizada, por outra banda foi estupendo poder contar coas magníficas explicacións do profesor Xosé Antón García e a amabilidad e desinterés dos compañeros Isabel López Mariño e Juan Santamaría e, por suposto, a organización estupenda da profesora Antonella Ermelindo que permitíu ter un estupendo aloxamento, as entradas dos museos xa organizadas e disfrutar dunha comidas estupendas nos millores sitios da cidade.

Videos e fotos

O IES Neira Vilas recibe ó alumado e profesorado do Collège Notre Dame Le Menimur de Vannes

IV Intercambio Escolar

O martes día 8 de maio 27 alumnas e alumnos franceses chegaron a terras oleirenses na segunda parte do IV Intercambio Escolar do noso centro. Estiveron acompañados de dúas profesoras, unha delas Catherine Le Blay, unha vella coñecida no noso centro, e xunto co profesor Carlos Vidal son os organizadores desta actividade desde hai moitos anos. Permaneceron durante unha semana acollidos polas familias dos seus alumnos correspondentes. Entre as actividades que realizaron está a asistencia a clase no Instituto e varias viaxes por Galicia entre elas á Coruña, Santiago e ás Rias Baixas Por outro lado o sábado 12 realizouse a tradicional “Cea de amizade” na Casa do Pobo de Sta Cruz, que nos cedeu amablemente o Concello, e á que asistiu todo o alumnado participante no Intercambio así como as familias e o profesorado.