Festa de fin de curso en Santa Cruz

O alumnado de ESO participou na festa no parque das Torres de Santa Cruz en colaboración co concello o día 22 de Xuño

Todo o alumnado de ESO participou e disfrutou dunha mañán lúdica xunto con outros alumnos e alumnas do Concello. Houbo obradorios de xogos malabares, obradoiro de henna, un lugar onde aprender a facer grafite. Tamén concertos, unha obra de teatro e un curioso “espectáculo aéreo”. Tamén stands informativos e un bar cafetería

Premio de fotoreportaxe e sociedade REVELA

Un ano máis celébrouse o premio de fotoreportaxe e sociedade REVELA no que participan os millores fotógrafos do mundo. Tamén ten un apartado adicado ós traballos propostos polo alumnado dos centros educativos de Galicia.

O acto de inaguración celebrouse o día 18 de Junio e foi presentado polos membros do Instituto “Neira Vilas” a profesora Carmen García-Rodeja e a alumna Macarena Farías.

Tamén participaron no descubrmento de fotografías José Lópex Couce, director do Centro e as alumnas Laura Vázquez e Ione Villasante.

Revela 2010 na prensa

“Revela Oleiros muestra la infancia maltratada en todo el mundo”
EL PAIS 19 JUNIO 2010

“Dolorosa preguntas desde 173 fotos”
LA VOZ DE GALICIA 19 JUNIO 2010

“Seoane citica a Israel a la ONU y a la Xunta en la apertura de Revela”
REVELA LA OPINION 19 JUNIO 2010

REVELA LA OPINION 12 JUNIO

NIKONISTAS.COM 19 MAIO 2010-06-21

EL PAIS 19 JUNIO 2010-06-21

Graduación 2º BACH. Curso 2009-2010

2º de BACHO día vinteun de Maio celebrouse no noso Instituto o acto de graduación de segundo de Bacharelato. Comezouse o acto coa tradicional plantación da árbore. Posteriormente, alumnado, profesorado, familias e amigos asistiron ó concerto dos alumnos de música de primerio e segundo de Bacharelato que interpretaron pezas clásicas e modernas.

A continuación as palabras da alumna de segundo curso Claudia Calvelo Ameijeiras, de Yolanda Cabana nai de Miguel Álvarez Cabana, e de José Antonio Rodríguez Amedo en nome do profesorado. Pechou o acto a concelleira de cultura do concello de Oleiros Mª Esther Garrido Pan.

Unha presentación sobre o alumnado de segundo de bacharelato e a entrega de diplomas foi o remate do acto. Posteriormente como xa é tradicional houbo un aperitivo preparado no propio centro. A continuación a cea de alumnos e profesores e a festa que sabemos foi moi animada.

Programa do Concerto

Alumnos de 1º de Bacharelato.

1. Canción india : Rimsky-Korsakov
  2. Obertura da ópera “As vodas de Fígaro”: W.A. Mozart

Alumnos de 2º de Bacharelato

1. Habanera: M. Girao