Remate de Curso

E chegou o remate do curso 2008-09. Chegou o martes 23, horas antes das sardiñadas e bailes na praia; horas antes de queimar os malos farios e renovar a vida no solsticio; horas antes de avaliar e poñer por escrito merecementos e carencias.

Son as 10 e 10 da mañá no salón de actos e xa está todo listo para Marián presente este acto de entrega de galardóns e premios no que sempre nos acompaña a música. E desfilan os gañadores da Olimpíada do Saber 2009; aplaudimos aos galardoados o 14 de maio en Pontevedra, no encontro de Axenda 21escolar de Galicia e recibimos o alento de Xan Neira para continuar con este proxecto de sostibilidade; recollen os seus diplomas os participantes no I Intercambio escolar con Bretaña e os gañadores do concurso de curtas Oleiros Solidario.

Finalmente entra en escena Jaime Miranda, adónanse do escenario os rapeiros de Pro-Visional e poñen termo a este acto final do curso acadêmico. Grazas a tod@s. Feliz verán.

Graduación 2º BACH. Curso 2008-2009

Promoción 2008-2009

O día vintedous de Maio celebrouse no noso Instituto o acto de graduación de segundo de Bacharelato. Con gran afluencia de público, e rigurosa etiqueta, alumnado, profesorado, familias e amigos asistiron ó concerto dos alumnos de música de primerio e segundo de Bacharelato que interpretaron pezas clásicas e modernas.

A continuación as palabras do alumno de segundo curso Santiago Conde Arias, de Isabel Romero Barciela mai de Manuel Pereiro Romero, e de Xoan Ignacio Taibo Arias en nome do profesorado. Pechou o acto o director do centro José López Couce.

Unha presentación sobre o alumnado de segundo de bacharelato e a entrega de diplomas foi o remate do acto. Posteriormente como xa é tradicional procedeuse á plantación da árbore e ao aperitivo preparado no propio centro. A continuación a cea de alumnos e profesores e a festa que sabemos foi moi animada.

Programa do Concerto

Alumnos de 1º de Bacharelato.

1. Canción india : Rimsky-Korsakov
  2. Obertura da ópera “As vodas de Fígaro”: W.A. Mozart

Alumnos de 2º de Bacharelato

1. Habanera: M. Girao
  2. Marcha dos granadeiros: R. Schuman
  3. Gaudeamus igitur: Popular
  4. Devil’s dream: Popular irlandesa
  5. Ragtime: S. Jopplin

Pode baixar unha selección de fotos do acto.