Antroido 2012

Celebráronse as actividades de Antroido durante a semana do 13 ó 17 de febreiro con diversas actividades. O luns achégaronse o alumnado e profesorado cun zapato de cada cor, o martes foi o pixama e roupa de durmir os protagonistas do día, o mércores encheuse o centro de velliños e velliñas e o venres foi o protagonista o antifaz.

O venres a elección foi libre e a partir das 12 houbo unha degustación de filloas e máis de crêpes.

Conferencia: “Mi experiencia de vida” a cargo de Emilio Gómez Expósito

Emilio Gómez na entrevista

Dentro das charlas da clase de Historia, o noso conferenciante contou a súa experiencia vital como “neno de Moscova”, xa que de familia galega e residente en Xixón foi evacuado á Unión Soviética onde permaneceu máis de vinte anos. Explicou a súa infancia, as vicisitudes da súa vida na Unión Soviética durante eses anos e o retorno a Galicia. Estuvo dirixido ó alumndo de 1º de Bacharelato e 4º de ESO e foi realizada o 14 de Febreiro.