Nutrición saudable

O día 30 de Xaneiro impartiuse a charla co título “Nutrición e saúde pública”, dirixida ó alumnado de 3º curso, a cargo de Dolores Prieto, farmacéutica e nai dunha alumna dese curso

A conferenciante Dolores Prieto destacou na súa charla a importancia da alimentación, de como inflúe no desenvolvemento do corpo humano e cal son os nutrientes mellores segundo cada unha das persoas, tamén insistiu na importancia dos alimentos naturais, o abuso da publicidade, e a importancia do sono e o exercicio para a saúde. Rematou dando unha recomendacións prácticas sobre hábitos hixiénicos diarios. A conferencia suscitou numerosas preguntas e foi valorado moi positivamente polo alumnado.

Prevención é saude

Charla Carmen Vázquez Lema

O día 28 de Xaneiro celebrouse a conferencia titulas: “Etioloxía e prevención de enfermidades comúns” impartida pola doutora Vázquez Lema experta en medicina preventiva e coordinadora do plan de Ébola para Galicia, dirixida ó grupo de 3º da ESO dentro das actividades da materia de Xeografía.

A doutora Carmen Vázquez Lema e nai dunha alumna de terceiro curso, realizou unha panorámica sobre as principais enfermidades infecto contaxiosas, insistindo nas de transmisión sexual, as enfermidades respiratorias e as que se producen pola inxestión de drogas. Insistiuse nos medio de transmisión, as medidas preventivas e a situación actual da saúde pública. O debate foi de grande interese para o alumnado.

Sotavento

Participou nesta visita o alumnado de Física e Química de 4º da ESO, 1º e 2º BAC xunto con PDC de 4º da ESO.

O contido da visita centrouse nas enerxías renovables e na eficacia enerxética. Aínda que non foi posible visitar o aeroxerador polas condicións meteorolóxicas, resultou moi positiva tanto na información transmitida como no trato recibido.

Os elementos que máis chamaron á atención do alumnado foi o coche eléctrico e a casa bioclimática. A visita resultou moi proveitosa polos coñecementos aportados para aproveitar as enerxías naturais e coñecer as vantaxes das enerxías alternativas e renovables.

IESP Xosé Neira Vilas: Nous Sommes Charlie

Je suis Charlie

Con motivo dos atentados ao CHARLIE HEBDO en Paris o alumnado e o profesorado do IESP Xosé Neira Vilas mandou ao Director do Centro L.M. Soupiot, co que levamos facendo o Intercambio Escolar (COLLÈGE NOTRE DAME LE MENIMUR DE VANNES) un correo electrónico de solidariedade e de repulsa por estes feitos , acompañado dunhas fotos..

Este foi o correo :

Cher Louis-Marie,
Alors que ces derniers jours l’actualité nous rappellent le poids d’une image, je te fais parvenir un message graphique de la part de nos élèves de l’IESP Xosé Neira Vilas.
Il s’agit d’un message qu’ils ont voulu que je te fasse parvenir en tant que représentant de leur collège en France, un message qui vient de leurs coeurs de jeunes citoyens.
On souhaite que les crayons restent le symbole de l’école et que ce qui coule ce ne soit plus jamais le sang mais l’encre de missives d’amitié comme celles de nos échanges scolaires.
À Oleiros, on est Charlie parce qu’on est vannetais.
Fraternellement

( Estimado Louis-Marie,
Os acontecementos destes dias recordannos o peso dunha imaxe, e en nome do profesorado e o alumnado do noso centre fágoche chegar esta mensaxe.
Trátase dunha mensaxe que che queremos facer chegar como Director do centro co que facemos o Intercambio , é unha mensaxe que sae dos corazóns dos todos nos.
Desexamos que os lápis sigan como símbolo da Escola e o que saia deles non sexa nunca sangue todo o contrario que sexa a amizade como son os nosos Intercambios Escolares
En Oleiros “Nos somos Charlie” porque somos tamén vaneteses
Fraternalmente )

Este correo xa foi respondido polo Director do centro agradecendo as intencións e que ia expor no Colexio as fotos e o correo que lle mandamos.

Imos de exposicións

Como peche do primeiro trimestre, o alumnado de 1º da ESO visitou as exposicións “A vangardas das formas”, sobre a obra cerámica de Isaac Díaz Pardo, e “O Ártico rompe”, que presenta como é este lugar do noso planeta e o papel que desempeña na nosa vida.

Para a realización desta actividade desprazáronse aos Cantóns da Coruña ao Centro Socio Cultural A Fundación e á carpa da Obra Social “La Caixa”.