VIº Intercambio Escolar I.E.S.P. Xosé Neira Vilas de Oleiros-Collège Notre Dame Le Menimur Skolaj Diwan Ar Mor-Bihan de Vannes

O proximo xoves 22 de maio chegarán a Oleiros 30 alumnas e alumnos dos colexios, Collège Notre Dame Le Menimur et Skolaj Diwan Ar Mor-Bihan de Vannes.

Virán acompañados de dúas profesoras, unha delas xa moi coñecida entre nos a profesora Catherine Le Blay. Coma sempre teñen unha axenda moi apertada e aproveitarán para visitar A Coruña, Santiago de Compostela, as Rias Baixas e aproveitarán para acercarse a Portugal; teremos o sábado 24 a tradicional “Cea da Amizade “ no Centro Cívico de Santalla – Santa Cruz que o Concello de Oleiros nos cede habitualmente. O regreso a Francia está previsto para o día 30 deste mes.

Excursión do Equipo de Convivencia e Mediación

Preparando a actividade

O pasado venres, 16 de maio de 2014, o Equipo de Convivencia e Mediación realizou unha visita ao Monte de San Pedro en A Coruña.

Foi unha xornada de convivencia na que tivemos a oportunidade de visitar un antigo escenario bélico, hoxe reconvertido felizmente en parque urbano, e na que aproveitamos para facer adestramento en técnicas de mediación escolar.

O adestramento consistíu na realización, mediante dramatización, dun suposto de conflito entre alumnos. Os membros do equipo distribuíronse en cinco pequenos grupos nos que algúns alumnos tiñan o rol de persoa en conflito, outros de mediadores e outros máis de observadores do proceso.

Rematouse a actividade cunha posta en común na que intentamos sacar conclusións para mellorar a nosa actividade como mediadores.

Despois do adestramento tivemos a oportunidade de dar un paseo polo fermoso parque do Monte de San Pedro, visitando o Mirador, o Laberinto Inglés e o parque de xogos.

Foi, a pesar do vento, un estupendo día de sol no que salientou a boa convivencia, a colaboración do alumnado e as impresionantes vistas da cidade e da bahía.

Alumnas do Neira Vilas dan unha charla na Facultade de Pedagoxía

charla na Facultade de Pedagoxía
Charla na Facultade de Pedagoxía

“As fontes orais: A biografía como método de traballo na aula” foi o título da conferencia impartida na facultade de Pedagoxía polas alumnas Marleni Martínez de Jesús de 2º curso de ESO e Andrea Ares Montes de 4º xunto coa profesora de Historia Carmen García-Rodeja Arribí. A conferencia foi presentada pola decana da Facultade.