Risas no Instituto

Mañán de contacontos con Cándido Pazó

Cándido Pazó entrevistado por Antía López e Sara Sequeiros

O pasado día 21 de Decembro o alumnado do noso centro tivo a oportunidade de pasar unha mañán moi divertida escoitando as historias do famoso actor Cándido Pazó.

Cándido Pazó, home de teatro, é actor, humorista e director… Comeza a súa actividade en 1975 como actor de teatro, traballando nas Mostras de Ribadavia. Vive e actúa unha temporada en París. Actúa con compañías teatrais de Vigo até 1983, despois con outras compañías de Galicia e co CDG. En 1989 debuta como director coa obra “El mirlo blanco”. Dende aquela é asíduo da escea galega, participando en varios foros sobre teatro e impartindo seminarios e cursos de interpretación. Desde finais dos 90 participa como guionista en series de ficción para a TVG e dirixe variso grupos de teatro. Actualmente é un dos profesionais máis acreditados de Galicia.

Contacontos con Cándido Pazó

Antía e Sara: ¿Cando comezou a súa carreira? Por que elixiu?

Cándido: A miña carreira comezou aos 15 anos, elixiuna porque sempre me gustara o mundo do teatro. E o que en principio era unha diversión transformouse nunha profesión.

AeS: ¿Por qué decidiu estudar en París?

C: Porque quería coñecer mundo, e ademais en París era onde estaba unha escola de teatro moi famosa

AeS: Dirixiu a compañía OLLOMOLTRANVÁ coa que gañou numerosos premios ¿Qué lle levou a dirixir unha compañía teatral?

C: Gustábame o mundo do teatro e surxiume a oportunidade de dirixir unha compañía e aceptei.

AeS: ¿Sempre quixo traballar no mundo do teatro?

C: Si, dende que era novo. Porque no colexio había un grupo de teatro no que participaba.

AeS: ¿Tamén traballou como guionista na televisión, que prefire o mundo da televisión ou o do teatro?

C: O do teatro, porque hai mais contacto co público.

AeS: ¿Estase notando a crise neste mundo?

C: Sí, no teatro como en todos os demais sectores.

AeS: ¿Pensa que hai bos humoristas en Galicia?

C: Sí, cada día hai mais actores e humoristas e cada vez mellores.

AeS: ¿Qué é o mellor de Galicia, actores, produtores…?

C: Os actores son boísimos.

AeS: ¿Con qué tipo de público se sente mais a gusto?

C: Con xente que ten dez anos mais e dez anos menos ca min, porque así podo compartir vivencias.

AeS: ¿Onde se inspira para contar as historias?

C: Na vida da xente, nas súas vivencias pasadas, na realidade.

Sara Sequeiros Fernández e Antía López Mosteiro.

O alumnado de Terceiro curso visita a costa de Dexo

O día 13 de Decembro o alumndo de 3º curso, visitou a Costa de Dexo. Esta actividade foi organizada polo Departamento de Xeografía e Historia e CEIDA e foron acompañdos polos profesores do Departmento, as lectoras de francés, acompañados e os monitores do CEIDA.

O itinerario realizado foi: Iglexa de Dexo, punta roza, cova do ladrón, punta Purrido e portiño de Dexo.

Previamente elaboráronse varias unidade didácticas e posteriormente fíxese unha posta em común na aula dos temas que o alumnado debía desenvolver: Estudo do xacemento arqueolóxico castrexo: castro de Roza, estudo de consideración legal da costa de Dexo, descripción dos elementos naturais e facer un resumo dos principais elementos naturais recoñecidos na visita.

O rematar a visita tamén se elaborou un vocabulario en galego e en francés e unha reportaxe fotográfica.