Poesía amorosa

O alumnado da materia de Iniciativas Emprendedoras, de varios cursos, celebraron o seu tradicional día da poesía amorosa coincidindo co día dos Namorados. Foron recitados poemas de Celso Emilio Ferreiro , de Rafael Alberti, de Neruda e moitos outros, foron lidos os poemas en varios idiomas. De novo houbo gran éxito de participación.

Entroido 2010

Disfraces, música e larpeiradas o doce de Febreiro.

Monstruos, indias, ánxeles , fantasmas, árabes, princesas, enfermeras, diabólicos… Todo tipo de disfraces o día doce de Febreiro no noso centro. Alumnado e profesorado elexíu cada quen un diferente disfraz para este día. Non foi necesario moito gasto, eso sí moita imaginación e ganas de pasalo ben. Ainda que houbo premios, a verdade é que todos gañamos.

Tamén houbo música co concerto do alumnado desa materia, despois un dúo de piano e guitarra e incluso un rapero.

O final non faltaron as larpeiradas que alumnado e profesorado trouxeron para, tamén, facer un concurso de difícil decisión. Todo estaba moi bon.Amor e poesía.