Obradoiro de danza

Menos 1: Un mundo no que os lados opostos non están tan separados, no que o cambio dun estado a outro sucede de forma continua, onde a risa se convirte en algo triste e a caída nun momento elegante.

O día 31 de marzo con motivo da semana cultural o departamento de educación física levou a cabo un obradoiro de danza contemporánea impartido pola coreográfa Rut Balbis, da Compañia Pisando Ovos. A actividade estivo pensada para alumnos de 3º e 4º de ESO, en horario de 8.30h a 10.10h. En primeiro lugar a coreógrafa impartiu una pequena clase no ximnasio, posteriormente representou a coreografia “Menos 1” no corredor no andar inferior. A actividade foi moi ben acollida, os alumnos tiveron ocasión de preguntarlle a bailarina todas aquelas curiosidades e inquietudes relacionadas con esta disciplina artística.