Visitas de arquitectura e urbanismo II. A Coruña

O día 5 de febreiro o alumnado de 3º curso realizou a visita ó concello de a Coruña para estudar a evolución da arquitectura na cidade. Dese a idade media ata a arquitectura de vangarda. A visita fori organizada polos alumnos: Adrián Freire, Marta Sánchez, Sara Sánchez, Sara Sequeiros, Lidia Candal, Laura Sánchez e Jessica Valadares.

Durante toda a mañán foi analizado e estudiado a arquitectura da Idade Media (igrexa de Santiago e Santa María) , o barroco (Igrexa de Sanxurxo e Santo Domingo e pazo de Cornide Saavedra), historicismo (igrexa de san Andrés), modernismo (casas da rúa Real e San Andrés), ecléctico (banco Pastor e edificios de Linares Rivas), racionalista (mercado de San Agustín), contemporáneo (fundación Luís Seoane, Domus, fundación Caixa Galicia, museo de Arte Sacra) e os Cantóns, plaza das bárbares e xardín de San Carlos.