Axenda 21 escolar de Galicia.

Premio

Como xa sabedes este curso está poñéndose en marcha no noso centro a axenda 21 escolar de Galicia. Trátase dun proxecto promovido pola consellería de medio ambiente para realizar nos centros programas orientados á educación no coidado medioambiental, no desenvolvemento sostible e no coidado da convivencia.

O IES Neira Vilas acadou o primeiro premio na reunión intercentros celebrada no pazo de congresos de Pontevedra o pasado xoves 14 de maio de 2009 co nome “O alumnado é protagonista”

24 alumnos do noso IES presentaron nese congreso dúas actividades:

Pola mañá o equipo de convivencia e mediación realizou unha ponencia que consistiu no visionado dun vídeo elaborado polo equipo e na realización dunha dinámica de grupo, con alumnos de outros centros participantes, na que se representaban os distintos momentos dunha mediación.

Pola tarde un grupo de alumnos de 2º ESO organizou un obradoiro de elaboración de carteis relacionados co coidado ao medio ambiente.

Serviron de modelo os carteis realizados no concurso que fixemos no IES, no que resultou gañadora a alumna de 3ºeso Stephanya Torres Esquivel.