Hora de ler

Toca Ler

Por segundo curso consecutivo ponse en marcha no noso centro esta actividade coa que se pretende ampliar o interese pola lectura na nosa comunidade educativa con vinte minutos de lectura cada día nos que cada un poderá ler o libro que máis lle interese.

A hora seguirá sendo rotatoria por semanas entre as seis sesións de cada xornada cun calendario preestablecido. A lectura é individual e silenciosa no espazo que corresponda e co profesor que imparta clase nesa sesión. Cada alumno e alumna da ESO deberá ter consigo un libro para ler nese momento e se non dispón del seralle asignado polo profesor que esté a cargo do grupo nese intre.

Dadas as boas valoracións recibidas por esta experiencia o curso pasado e a alta implicación de toda a comunidade educativa na mesma, confíase en conseguir que a lectura pase a ser un dos eixos fundamentais da nosa actividade.

Deixa unha resposta