Visita a Guimaraes

O pasado 14 e 15 de maio o alumnado da materia “Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras” de 3º e 4º e de Xeografía viaxaron a Portugal acompañados polos profesores Isabel López Mariño, Jorge Calle e Carlos Vidal. Visitaron a citania de Briteiros, o mosteiro de Souto e a cidade de Guimarães. Nesta última percorreon o casco antigo e a área rehabilitada de Couros. .

Esta viaxe está realizado en colaboración co Proxecto Terra do Colexio de Arquitectos de Galicia.

O primeiro día de Portugal visitaron o xacemento arqueológico de Briteiros e o pobo que está cerca. O segundo día coñeceron a fondo a cidade de Briteiros co pazo dos duques e a fortaleza, en Couros visitaron a rehabilitación das fábricas textiles. Foi destacado polo alumnado o modelo de rehabilitación da cidade a orde na construcción e o respeto á arquitectura

Presentación sobre a visita realizada polo alumno André Araujo.