Románico e relax en Guitiriz

O día 11 de Maio, o alumnado de Relixión do Instituto fixo unha saída a Guitiriz, acompañados polo profesorado: Juán Santamaría e Isabel López Mariño. De camiño observaron igrexas románicas e visitaron o Balneario de Guitiriz para coñecer a procedencia das augas das que logo eles mesmos desfrutaron.

Durante a súa ruta a Guitiriz, fixeron a primeira parada no río Parga onde cruzaron unha ponte romana para chegar á capela de San Alberte unha edificación medieval moi ben conservada. A seguinte parada foi xa no municipio de Guitiriz para observar unha das espléndidas igrexas de Galicia a de Santa María de Lagostelle.

Chegado xa ao Balneario o alumnado coñeceu a procedencia das augas das instalación co pozo de san Juan, onde as augas sulfurosas causaron gran estrañeza visitantes. O alumnado rematou a súa xornada cunhas horas de relax nos baños públicos.

A saída foi moi produtiva polas paradas onde puidemos observar as igrexas románicas tan simples pero importantes de recoñecer. A visita foi de corto tempo e as explicacións do profesorado foron breves e ben entendidas. Xa en Guitiriz paseamos individualmente pola zona,e pareceunos un pobo tranquilo e bonito. No balneario desfrutaron da piscina e das instalacións onde había zonas onde a auga saía a chorros. Saíron todos moi relaxados.